andrea
Liczba pozycji: 2
Marketing dla prawników – ebook
Werner Pepels Brunhilde Steckler Ralf B. Abel Reiner Brockermann Andrea Dahmen Frank E. R. Diern Bernd Ebel Heinrich Holland Klaus Huberti Martin W. Huff Klaus D. Kapellmann Wolf Dieter Mangler Holger Meister Ulla Meister Wolfram Meven Wolfgang Oehme Marta Szafrańska
Zapewne "zalewu adwokatów" nie należy się prędko spodziewać, lecz jednocześnie z roku na rok obniża się przeciętny dochód tej grupy zawodowej. Niebezpieczeństwo "wyparcia z rynku" zmusza prawników do profesjonalnej promocji swoich usług. Tylko wtedy mogą zostać zauważeni na tle innych konkurentów. Zwłaszcza osoby startujące w zawodzie, bądź zakładające własne kancelarie potrzebują "szytej na miarę"...Data dostępności:
Data publikacji:
Poszukiwanie człowieka w (nie)egalitarnym świecie - horyzonty społeczno-filozoficzne – ebook
Danuta Wajsprych
Problematyka podjęta w publikacji koncentruje się na poszukiwaniu i analizie koncepcji człowieka w (nie) egalitarnym świecie. Ramy rozważań poszczególnych tekstów wyznacza charakterystycznie zmienna współczesność, której poszczególne elementy autorzy starają się zrekonstruować i zarejestrować pod postacią spójnego modelu teoretycznego. Podstawą refleksji jest przekonanie o dynamicznym tempie...Data dostępności:
Data publikacji: