analiza
Liczba pozycji: 12
Bunt – audiobook
WŁADYSŁAW REYMONT
Niesamowita historia rewolucji przedstawiona w świecie zwierząt. Stajemy się świadkami drastycznych i gwałtownych wydarzeń, gdzie krzywda i niesprawiedliwość prowadzą do buntu. Książka ta to wnikliwa i pozbawiona sentymentów analiza rewolucji komunistycznej. Autor będąc naocznym jej świadkiem mógł bezpośrednio obserwować mechanizmy nią rządzące. Opisuje on radykalność i bezwzględność rewolucyjnego...Data dostępności:
Data publikacji:
Wielka Polska – audiobook
Rafał A. Ziemkiewicz
Czas Unii Europejskiej w schumanowskim kształcie się skończył. Rozpoczęło się budowanie federacyjnego tworu, w którym Polska otrzymawszy łatkę nacjonalistycznego, łamiącego prawo oszołoma została wyoutowana z grupy państw zasługujących na suwerenność. Strach przed obniżeniem słupków sondażowych „zmusza” kolejnych rządzących do ślepego podporządkowywania się europejskiej władzy, nawet jeśli logika...Data dostępności:
Data publikacji:
Pauza strategiczna – audiobook
Marek Budzisz
Wojna na Ukrainie jest najpoważniejszym wyzwaniem dla Polski od zakończenia II wojny światowej, tym bardziej że Federacja Rosyjska przekształca się w państwo agresywne, dążące do odbudowania swego potencjału wojskowego. Zamierza dyktować własne warunki państwom Europy Środkowej, w tym przede wszystkim Polsce. Nasz kraj potrzebuje poważnej debaty strategicznej i odpowiedzialnych decyzji. Tymczasem w...Data dostępności:
Data publikacji:
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych – audiobook
Tomasz Dmuchowski
Znaj(dź) swojego klienta Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności...Data dostępności:
Data publikacji:
Nie ufaj swojej intuicji – audiobook
Seth Stephens-Davidowitz
Co nam w duszy gra? I dlaczego zwykle gra fałszywie? Autor bestsellera Wszyscy kłamią powraca, by pomóc nam żyć lepiej, bardziej efektywnie i szczęśliwie w świecie rządzonym przez big data. Decyzje są trudne, zwłaszcza te ważne, dotyczące przyszłości, osobistego szczęścia, związków i kariery. Zanim je podejmiemy, konsultujemy się z przyjaciółmi i rodziną, szukamy odpowiedzi na forach internetowych,...Data dostępności:
Data publikacji:
W transie inwestowania. Podbij rynek pewnością siebie, żelazną dyscypliną i postawą zwycięzcy – audiobook
Mark Douglas
Myśl jak inwestor. Jak skutecznie inwestować? Czy można kupić niezawodną strategię inwestycyjną? Dlaczego regularne sukcesy odnosi tylko niewielki odsetek inwestorów? Jak to zrobić, żeby zarobić? Po pierwsze - przestań szukać najlepszej metody inwestycyjnej, genialnego doradcy albo poradnika, który dostarczy prostych i zawsze skutecznych narzędzi. Po drugie - zrozum, że już masz dobrą strategię,...Data dostępności:
Data publikacji:
Wiek kapitalizmu inwigilacji – audiobook
Shoshana Zuboff
Przełomowa analiza nowego porządku ekonomicznego, narzuconego przez cyfrową rewolucję, i jedna z najważniejszych książek XXI wieku o gospodarce i sp ołeczeństwie Gra toczy się o wysoką stawkę. Dążenia potężnych korporacji do przewidywania i kontrolowania naszych zachowań są prawdziwym wyzwaniem dla ludzkości. Pasożytnicza logika ekonomiczna, w której wytwarzanie towarów i usług jest podporządkowane...Data dostępności:
Data publikacji:
Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google – audiobook
Scott Galloway
Bestseller „New York Timesa” Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne...Data dostępności:
Data publikacji:
Laboratory of Reportage – ebook
Ivan Dimitrijević
The authors present the theoretical and conceptual foundation of the Laboratory of Reportage, established by the remarkable reportage writer Marek Miller. The Laboratory of Reportage operates at the Faculty of Journalism, Information and Book Studies of the University of Warsaw. Papers presented in the book give insight in the status of reportage as practice and a form of journalistic and journalistic-literary...Data dostępności:
Data publikacji:
POST CORONA - od kryzysu do szans – audiobook
Scott Galloway
Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii. Epidemia COVID-19 zmieniła sypialnie w biura i poszerzyła przepaść między bogatymi i biednymi, młodymi i osobami starszymi, noszącymi maskę i nienawidzącymi masek. Niektóre firmy - takie jak...Data dostępności:
Data publikacji: