agencji
Liczba pozycji: 25
Marketing hotelowy - praktycznie – ebook
Agata Adaszyńska
Książka jest poradnikiem marketingu hotelowego. Jak prowadzić administrację hoteli i innych obiektów noclegowych? Biur podróży, agencji turystycznych oraz innych podmiotów turystycznych w zakresie budowania strategii marketingowej? Jakie są tajemnice prowadzenia profilu i kampanii w social media, e-mail marketingu, kampanii Adwords, PR, copywritingu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się...Data dostępności:
Data publikacji:
Zrób mi jakąś krzywdę – audiobook
Jakub Żulczyk
Debiutancka powieść Jakuba Żulczyka, wersja audio w interpretacji Sokoła. Szalony, namiętny romans studenta-nieudacznika z nastolatką, mistrzynią gier komputerowych. Porwanie, interwencja agencji detektywistycznej, pościg i walka… a do tego charakterystyczne dla autora, niepodrabialne dialogi i sceny obyczajowe. Sokół - powieść tak mu się spodobała, że zgodził się ją zinterpretować w wersji...Data dostępności:
Data publikacji:
Kreacja w reklamie – ebook
Magdalena Sobocińska Ryszard Kłeczek Monika Hajdas
Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego...Data dostępności:
Data publikacji:
Karmelovy popcorn – audiobook
Katarzyna Wagasewicz
Gdy w twoim życiu jest zbyt wiele goryczy, znajdź coś, co je osłodzi! Sofia to młoda, ambitna pracownica agencji reklamowej, która coraz bardziej angażuje się w wyścig szczurów. Jednak tym razem na mecie nie czekają na nią prestiż i awans... Wkrótce spokojne życie kobiety diametralnie się zmienia, gdy wdaje się w namiętny romans z przystojnym Sebastianem - snobistycznym, aroganckim menagerem z pracy....Data dostępności:
Data publikacji:
Chmara – audiobook
Piotr Rogoza
W Warszawie dochodzi do napaści na dwóch blogerów. Zostają zaatakowani przez ludzi noszących ptasie maski. Wkrótce ataki zaczynają mieć miejsce w całym kraju. Ich ofiarami padają posiadacze kont na portalach i w mediach społecznościowych, blogerzy, osoby nagrywające filmy dla internautów. Jedną z nich jest narrator opowiadania, były pracownik agencji reklamowej w Warszawie. Po powrocie do rodzinnego...Data dostępności:
Data publikacji:
Kryształowi. Tom 2. Łatwy hajs – audiobook
Joanna Opiat-Bojarska
"Zły pies wtrącił mnie do więzienia tylko dlatego, że nie chciałem zapłacić mu haraczu". Na portalu społecznościowym pojawia się post znanego judoki wzywający do bojkotu policjanta. Podane zostają dane osobowe funkcjonariusza. Sprawa trafia na biurko Drivera, fusza BSWP. Odwiedza on judokę i dowiaduje się, że fusz o pseudonimie Łysy wymusza od właścicieli klubów go-go kasę za ochronę. Tym, którzy nie...Data dostępności:
Data publikacji:
Własna firma krok po kroku – ebook
Grzegorz Krzemień
Masz pomysł na firmę i zastanawiasz się, w jaki sposób przejść przez kolejne etapy jej rozwoju, omijając po drodze liczne przeszkody? Jak myśleć strategicznie i jednocześnie działać operacyjnie? Jak pozyskiwać klientów i zwiększać sprzedaż? Jak skutecznie reklamować swoje produkty lub usługi? Jak delegować zadania, rozliczać i motywować pracowników? Jak kontrolować finanse i budżet? Pomoże ci w tym...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zatrudniać pracowników tymczasowych po zmianach od 1 czerwca 2017 r. – ebook
Monika Frączek
"Publikacja omawia rewolucyjne zmiany dotyczące zatrudniania pracowników tymczasowych, które zostały wprowadzone od 1 czerwca 2017 r. Nowelizacja wprowadziła nowe obowiązki dla agencji pracy tymczasowej oraz pracodawców korzystających z pracowników tymczasowych. Z naruszenie nowych przepisów grożą kary od 1000 do 30000 zł. Najważniejsze zmiany polegają m.in. na: - zwiększeniu ochrony pracownic tymczasowych...Data dostępności:
Data publikacji:
Te małe seksowne cyferki – ebook
Paul Brown Dimitri Maex
Czy możesz sobie wyobrazić, że jesteś w stanie zidentyfikować klientów przynoszących największe zyski, wypracować lepszą strategię komunikowania się z nimi i zainspirować ich, aby kupowali więcej? A więc, naprawdę możesz to zrobić. A najlepsze jest to, że możesz to osiągnąć używając danych, które już masz. Wszystko, co robimy, tworzy dane. Za każdym razem, gdy ktoś ogląda coś w sieci, szuka w Google...Data dostępności:
Data publikacji:
Sklepy internetowe. Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów – ebook
Marzena Feldy
Praktyczne wskazówki w zakresie prowadzenia handlu w Internecie Powołując się na własne badania empiryczne oraz dostępną literaturę, autorka: omawia różnice między e-konsumentkami i e-konsumentami na poszczególnych etapach procesu podejmowania decyzji zakupowych oraz w sferze zachowań pozakupowych, podpowiada, jak dostosować sklep internetowy i procedurę dokonywania w nim zakupów do preferencji klientów...Data dostępności:
Data publikacji: