agencji
Liczba pozycji: 5
Następne 100 lat. Prognoza na XXI wiek – audiobook
George Friedman
Do audiobooka jest dołączony plik PDF z materiałami z wydania drukowanego!!! Fascynująca, a jednocześnie szokująca wizja tego, co nas czeka w XXI wieku Nowa zimna wojna z Rosją, wewnętrzny kryzys w Chinach, koniec wojny Stanów Zjednoczonych z islamskim fundamentalizmem, globalne konflikty kulturowe i problemy na granicy amerykańsko-meksykańskiej. Niektóre z zaskakujących prognoz, zawartych w tej...Data dostępności:
Data publikacji:
Biżuteria arabska. Amulety, talizmany i ozdoby – ebook
Jolanta Mikołajczyk
Podążając tropem ewolucji biżuterii arabskiej od czasów Beduinów, możemy zobaczyć, jak zmieniała się na przestrzeni wieków i jakie trendy miały wpływ na jej dzisiejszy kształt i znaczenie. Biżuteria to manifestacja osobowości, identyfikator kulturowy, zabezpieczenie finansowe, sposób podkreślania statusu, przekazywania wiadomości, a nawet ochrony przed złymi mocami. Filigranowe wzory, zawiłe arabeski,...Data dostępności:
Data publikacji:
Angielski w Nieruchomościach – ebook
Agnieszka Kosydar
"Angielski w nieruchomościach" to książka przeznaczona dla szerokiej gamy zainteresowanych - zarówno dla specjalistów pracujących, czy też pragnących podjąć pracę w branży nieruchomości jak i dla tych, którzy chcą nabyć posesję za granicą. Podręcznik składa się z 5 rozdziałów: Budownictwo & Architektura (gdzie poznasz niezbędne nazwy obiektów budowlanych i architektonicznych), Dom & Wyposażenie, (czyli...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zbudować efektywny dział marketingu? – audiobook
Piotr Golczyk
Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata. W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny? Na te i mnóstwo innych pytań znajdziesz odpowiedź w tym nietypowym poradniku. To pierwszy biznesowy...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: