agencji
Liczba pozycji: 9
Wystrzałowa licealistka – audiobook
Gaja Kołodziej
Melania Korzeniowska jest zwyczajną nastolatką. Uczy się w liceum, ma przyjaciółkę, która wciąż opowiada jej o swoim chłopaku i starszego brata, który ją drażni. Niespodziewanie jej życie całkiem się zmienia, gdy przyjmuje propozycję ratowania świata... Zostaje agentką w tajnej agencji antyterrorystycznej IST. Ale nie może o tym nikomu powiedzieć. Czy uda jej się utrzymać tajemniczą pracę, nie zawalić...Data dostępności:
Data publikacji:
Tajemnicze zniknięcie detektywa Pozytywki – audiobook
Grzegorz Kasdepke
Przed drzwiami agencji detektywistycznej „Różowe Okulary” zebrał się niemały tłumek. Pan Mietek, Dominik i Zuzia, ich mama, pani Ryczaj i Asia… Wszyscy chcą sprawdzić, czy detektyw Pozytywka naprawdę zniknął. Może zachorował? Wyprowadził się? Albo wyjechał służbowo? Tylko dlaczego bez pożegnania? To do niego niepodobne. A może coś mu się stało? Mieszkańcy kamienicy nie chcą dopuścić do siebie najczarniejszych...Data dostępności:
Data publikacji:
Pamiątki detektywa Pozytywki – audiobook
Grzegorz Kasdepke
Sympatyczny detektyw Pozytywka, robiąc porządki w siedzibie swojej agencji detektywistycznej „Różowe okulary”, odnalazł różne zapomniane przedmioty – pamiątki dawno już rozwiązanych zagadek. W tej właśnie, trzeciej z cyklu książce mali czytelnicy mogą prześledzić, jak sprytny detektyw rozwikłał kolejne trudne sprawy. Grzegorz Kasdepke – najchętniej czytany polski autor książek dla dzieci. Niemal...Data dostępności:
Data publikacji:
Wielki powrót detektywa Pozytywki – audiobook
Grzegorz Kasdepke
Drzwi agencji detektywistycznej „Różowe Okulary” są wciąż zamknięte na głucho, jednak mieszkańcy kamienicy starają się nie poddawać złym myślom. Tymczasem Martwiak ostatnio wyraźnie zhardział, ciągle przesiaduje w piwnicy lub na podwórzu i najwyraźniej coś planuje… Czy detektyw Pozytywka wróci na czas, aby udaremnić jego knowania? Grzegorz Kasdepke – najchętniej czytany polski autor książek dla dzieci....Data dostępności:
Data publikacji:
Następne 100 lat. Prognoza na XXI wiek – audiobook
George Friedman
Do audiobooka jest dołączony plik PDF z materiałami z wydania drukowanego!!! Fascynująca, a jednocześnie szokująca wizja tego, co nas czeka w XXI wieku Nowa zimna wojna z Rosją, wewnętrzny kryzys w Chinach, koniec wojny Stanów Zjednoczonych z islamskim fundamentalizmem, globalne konflikty kulturowe i problemy na granicy amerykańsko-meksykańskiej. Niektóre z zaskakujących prognoz, zawartych w tej...Data dostępności:
Data publikacji:
Angielski w Nieruchomościach – ebook
Agnieszka Kosydar
"Angielski w nieruchomościach" to książka przeznaczona dla szerokiej gamy zainteresowanych - zarówno dla specjalistów pracujących, czy też pragnących podjąć pracę w branży nieruchomości jak i dla tych, którzy chcą nabyć posesję za granicą. Podręcznik składa się z 5 rozdziałów: Budownictwo & Architektura (gdzie poznasz niezbędne nazwy obiektów budowlanych i architektonicznych), Dom & Wyposażenie, (czyli...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zbudować efektywny dział marketingu? – audiobook
Piotr Golczyk
Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata. W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny? Na te i mnóstwo innych pytań znajdziesz odpowiedź w tym nietypowym poradniku. To pierwszy biznesowy...Data dostępności:
Data publikacji:
Barbie - Tajne agentki – audiobook
Barbie i jej przyjaciółki, Teresa i Renee, walczą o kwalifikację do mistrzostw świata w gimnastyce. Po zawodach okazuje się, że ich niepozorna ciocia Zoe skrywa nie lada sekret – jest szefową międzynarodowej agencji wywiadu! Dziewczyny dołączają do organizacji, przechodzą trening i otrzymują swoją pierwszą misję. Czy zdołają schwytać tajemniczego złodzieja klejnotów i zapobiec powstaniu niebezpiecznej...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: