agencji
Liczba pozycji: 9
Serce za serce – audiobook
Paulina Nowak
Świat mody, błysków fleszy, pięknych ludzi, pożądania i ogromnych pieniędzy bywa niewystarczający, by zachować pozorne szczęście. Berenika, właścicielka prestiżowej agencji modelek, podczas pobytu w Mediolanie nawiązuje nowe znajomości. Pewna siebie rozpoczyna obiecującą współpracę i kiedy myśli, że wszystko zmierza w wymarzonym kierunku, spotyka kogoś, kto przywołuje dramatyczne przeżycia sprzed...Data dostępności:
Data publikacji:
Wystrzałowa licealistka – ebook
Gaja Kołodziej
Melania Korzeniowska jest zwyczajną nastolatką. Uczy się w liceum, ma przyjaciółkę, która wciąż opowiada jej o swoim chłopaku i starszego brata, który ją drażni. Niespodziewanie jej życie całkiem się zmienia, gdy przyjmuje propozycję ratowania świata... Zostaje agentką w tajnej agencji antyterrorystycznej IST. Ale nie może o tym nikomu powiedzieć. Czy uda jej się utrzymać tajemniczą pracę, nie zawalić...Data dostępności:
Data publikacji:
Kochanie, zabiłam nasze koty – audiobook
Dorota Masłowska
„Kochanie, zabiłam nasze koty”, to ciepła i pełna humoru opowieść o perypetiach młodej mieszkanki wielkomiejskiej metropolii. Trzydziestoletnia, pracująca w agencji reklamowej Farah żyje w cieniu seksowniejszej koleżanki. Tymczasem oops!, w ich życie wkracza niebylejaki facet. Czy ich relacja przetrwa próbę? Jeśli podobały wam się książki takie jak „Brak miłości w wielkim mieście” lub „Zjedz xanax...Data dostępności:
Data publikacji:
Następne 100 lat. Prognoza na XXI wiek – audiobook
George Friedman
Do audiobooka jest dołączony plik PDF z materiałami z wydania drukowanego!!! Fascynująca, a jednocześnie szokująca wizja tego, co nas czeka w XXI wieku Nowa zimna wojna z Rosją, wewnętrzny kryzys w Chinach, koniec wojny Stanów Zjednoczonych z islamskim fundamentalizmem, globalne konflikty kulturowe i problemy na granicy amerykańsko-meksykańskiej. Niektóre z zaskakujących prognoz, zawartych w tej...Data dostępności:
Data publikacji:
Dziki poradnik przetrwania. Megaporcja wiedzy o zwierzętach – ebook
Agnieszka Graclik
W naszym bezpiecznym, uporządkowanym życiu rzadko myślimy o nieszczęśnikach z drugiego końca łańcucha pokarmowego. A w przyrodzie nie ma zmiłuj – jeśli jesteś mały, musisz kombinować, inaczej cię zjedzą. Mnogość strategii, trików i chytrych forteli jest powalająca, a kreatywność zwierząt w wymyślaniu sposobów na przetrwanie – wprawia w osłupienie. Przygotuj swoją szczękę na powolne opadanie, bo to...Data dostępności:
Data publikacji:
Spokojna przystań. Saga rodu Quinnów. Tom 3 – audiobook
Nora Roberts
Trzecia część wzruszającej „Sagi rodu Quinnów”, autorstwa niekwestionowanej królowej romansów – Nory Roberts. Przed laty Raymond i Stella Quinnowie adoptowali trzech dorastających chłopców, którzy jako mężczyźni nadal borykają się ze wspomnieniami bolesnej przeszłości. Wszyscy mają za sobą trudne dzieciństwo w biedzie i upokorzeniu. Krótko przed śmiercią Ray przygarnął też Setha i zobowiązał starsze...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zbudować efektywny dział marketingu? – audiobook
Piotr Golczyk
Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata. W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny? Na te i mnóstwo innych pytań znajdziesz odpowiedź w tym nietypowym poradniku. To pierwszy biznesowy...Data dostępności:
Data publikacji:
Barbie - Tajne agentki – ebook
Barbie i jej przyjaciółki, Teresa i Renee, walczą o kwalifikację do mistrzostw świata w gimnastyce. Po zawodach okazuje się, że ich niepozorna ciocia Zoe skrywa nie lada sekret – jest szefową międzynarodowej agencji wywiadu! Dziewczyny dołączają do organizacji, przechodzą trening i otrzymują swoją pierwszą misję. Czy zdołają schwytać tajemniczego złodzieja klejnotów i zapobiec powstaniu niebezpiecznej...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: