agencji
Liczba pozycji: 14
Marketing hotelowy - praktycznie – ebook
Agata Adaszyńska
Książka jest poradnikiem marketingu hotelowego. Jak prowadzić administrację hoteli i innych obiektów noclegowych? Biur podróży, agencji turystycznych oraz innych podmiotów turystycznych w zakresie budowania strategii marketingowej? Jakie są tajemnice prowadzenia profilu i kampanii w social media, e-mail marketingu, kampanii Adwords, PR, copywritingu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się...Data dostępności:
Data publikacji:
Nieruchomości rolne w praktyce notarialnej – ebook
Joanna Mikołajczyk Paweł Księżak Małgorzata Pyziak-Szafnicka Katarzyna Czerwińska-Koral Elwira Marszałkowska-Krześ Fabienne Labelle-Pichevin Andrzej Jan Szereda Dominik Sęczkowski Krzysztof Kurosz Konrad Marciniuk Richard Giesen Patryk Bender Szymon Byczko Paweł Blajer Aneta Suchoń Izabella Gil Jerzy Bieluk
W publikacji dokonano analizy konstrukcji normatywnych ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego po obszernej nowelizacji, obowiązującej od 30 kwietnia 2016 r. Dotyczy ona niemalże wszystkich nieruchomości rolnych w Polsce, a na skutek daleko posuniętej ingerencji administracyjnej w prawo własności, stworzyła zupełnie nową sytuację w zakresie obrotu nieruchomościami rolnymi - wywołując jednocześnie liczne...Data dostępności:
Data publikacji:
Kreacja w reklamie – ebook
Magdalena Sobocińska Ryszard Kłeczek Monika Hajdas
Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego...Data dostępności:
Data publikacji:
Press – e-wydanie – 5-6/2024
PRESS - dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 21,85 zł
Opinie o produkcie23,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,85 zł- Dostęp online PDF
Poprawność językowa w praktyce. Zbiór ćwiczeń – ebook
Katarzyna Burska Bartłomiej Cieśla
Oddajemy do rąk Czytelników zbiór ćwiczeń poświęconych poprawności językowej - książkę pomyślaną z jednej strony jako dydaktyczna pomoc dla nauczycieli podejmujących na lekcjach wskazaną problematykę, z drugiej zaś - jako niewielkich rozmiarów poradnik adresowany do osób, które chciałyby podjąć wysiłek indywidualnej pracy nad zwiększeniem kompetencji językowych. W szczególności mamy na myśli uczniów,...Data dostępności:
Data publikacji:
Narodowe kultury biznesowe i korporacyjne Polski i Ukrainy. Czynniki doskonalenia i integracja międzynarodowa – ebook
Beata Glinkowska-Krauze Iegor Chebotarov Viacheslav Chebotarov Bogusław Kaczmarek
Znaczna część monografii została opracowana w kontekście realizacji przez autorów złożonego projektu badawczego o temacie: „Narodowe kultury biznesowe Polski i Ukrainy: doskonalenie naukowych i praktycznych podstaw współpracy na rynkach europejskich i światowych”; w ramach projektu Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej NAWA oraz Ministerstwa Oświaty i Nauki Ukrainy jako wspólnego polsko-ukraińskiego...Data dostępności:
Data publikacji:
Agencje rządowe jako szczególne podmioty administracji publicznej – ebook
Paulina Bieś-Srokosz
Proces uagencyjniania ( agencification ) administracji publicznej w Polsce rozpoczął się pod koniec lat osiemdziesiątych ubiegłego wieku. Agencje stały się nową formą organizacji administracji publicznej w polskim systemie prawnym. Ich tworzenie wynikało przede wszystkim z potrzeby dostosowania się państwa do nowych zadań publicznych. Agencje powoływane były w celu przeprowadzenia procesów innowacyjnych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Leksykon prawa morskiego. 100 podstawowych pojęć. Wydanie 2 – ebook
Dorota Pyć Iwona Zużewicz-Wiewiórowska Wojciech Adamczak Magdalena Adamowicz Cezary Łuczywek Justyna Nawrot Małgorzata Anna Nesterowicz Zuzanna Pepłowska-Dąbrowska Monika Tomaszewska Wojciech Rafał Wiewiórowski
100 podstawowych pojęć charakterystycznych dla prawa morskiego i prawa morza. Spośród wielu terminów, które przez wymiar morski często łączą prawo międzynarodowe z prawem krajowym, autorzy wybrali zarówno te o znaczeniu podstawowym dla praktyki stosowania prawa morskiego, jak i te, które stanowią o jego rozwoju. W czasie prac nad drugim wydaniem Leksykonu autorzy zaktualizowali treść haseł oraz zmodyfikowali...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozwój zrównoważony obszarów wiejskich na globalnym Południu – ebook
Mirosława Czerny
W monografii przedstawiono koncepcję zrównoważonego rozwoju oraz relacji między nim a rozwojem gospodarczym, polityką, kulturą, dziedzictwem kulturowym i zarządzaniem zasobami oraz omówiono strategie jej wdrażania w rozwijających się krajach Ameryki Łacińskiej. Autorka opisuje programy modernizacji rolnictwa, zmiany funkcjonalne zachodzące na wsi i problemy wynikające z wprowadzania na wieś nowych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Modele karier – ebook
Marek Suchar
Książka jest wynikiem wieloletnich badań, prowadzonych przez Autora, dotyczących analizy dotychczasowych karier zawodowych kandydatów do pracy oraz możliwości przewidywania na tej podstawie dalszego ich przebiegu. Autor przedstawia między innymi: determinanty karier, wizualizacje różnych typów karier, ilościowe parametry karier (mobilność, rotacyjność, płynność, wertykalizm) związki parametrów...Data dostępności:
Data publikacji: