agencji
Liczba pozycji: 9
Marketing hotelowy - praktycznie – ebook
Agata Adaszyńska
Książka jest poradnikiem marketingu hotelowego. Jak prowadzić administrację hoteli i innych obiektów noclegowych? Biur podróży, agencji turystycznych oraz innych podmiotów turystycznych w zakresie budowania strategii marketingowej? Jakie są tajemnice prowadzenia profilu i kampanii w social media, e-mail marketingu, kampanii Adwords, PR, copywritingu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się...Data dostępności:
Data publikacji:
Press – e-wydanie – 5-6/2024
PRESS - dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 21,85 zł
Opinie o produkcie23,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,85 zł- Dostęp online PDF
Z życia agenta nieruchomości – ebook
Edyta Leszczyńska
Skoro zaciekawił Cię mój e-booka to myślisz o rozpoczęciu pracy jako Agent Nieruchomości. I bardzo dobrze! Jest to poradnik w formie e-booka,przeznaczony dla osób które chcą rozpocząć lub dopiero co rozpoczęły przygodę z zawodem agenta nieruchomości.Mam nadzieję, że uda mi się nakreślić Tobie temat tego zawodu jak najbardziej wyraziście. Pokazać korzyści płynące z tej pracy jak i koszta,które będziesz...Data dostępności:
Data publikacji:
Własna firma krok po kroku – ebook
Grzegorz Krzemień
Masz pomysł na firmę i zastanawiasz się, w jaki sposób przejść przez kolejne etapy jej rozwoju, omijając po drodze liczne przeszkody? Jak myśleć strategicznie i jednocześnie działać operacyjnie? Jak pozyskiwać klientów i zwiększać sprzedaż? Jak skutecznie reklamować swoje produkty lub usługi? Jak delegować zadania, rozliczać i motywować pracowników? Jak kontrolować finanse i budżet? Pomoże ci w tym...Data dostępności:
Data publikacji:
Pocisk. Magazyn Literacko - Kryminalny – eprasa – 91/2024
Magazyn literacko-kryminalny dla fanów historii mocnych i brutalnych, z dreszczykiem i strachem. Zapewnia dawkę kryminalnych opowiadań napisanych przez najlepszych polskich pisarzy, artykuły specjalistyczne z zakresu kryminalistyki, przegląd najciekawszych pozycji literackich oraz wywiadów z ich autorami.Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 16,05 zł
Opinie o produkcie16,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,05 zł- Dostęp online PDF
Siła narracji marketingowej – ebook
Mirosław Bujko Sebastian Hejnowski
To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia. Autorzy nie zapomnieli też o praktycznych przykładach. Obydwaj mają całkowicie odmienne doświadczenia językowe. Sebastian to komunikator marketingowy. Posługuje się językiem typowym dla komunikacji PR. Jego instrumentalne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Mężczyzna bez winy i wstydu – ebook
Krystyna Romanowska Wojciech Kruczyński
Oto książka, którą można streścić jednym zdaniem: „Kobieto, nie daj się robić w bambuko; mężczyzno: nie uważaj kobiety za idiotkę”. I tyle. Właściwie można jej już nie czytać, ale jednak warto. Rozmawiamy o fantazmatach, jakim dajemy się uwodzić, i ich wpływie na nasze życie. Fantazmatach o niezależności, równości, sile i partnerstwie. O lekceważeniu mocy seksualności. O tym, że odpowiedź...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak korzystnie kupić lub sprzedać mieszkanie – ebook
Jacek Chołoniewski
Bądź mądry przed szkodą! Dzięki lekturze tej książki zaoszczędzisz czas, pieniądze i nerwy. Jednak najważniejszym, trudnym do przecenienia efektem jej przeczytania będzie pomoc w dokonaniu właściwej decyzji jeśli chodzi o znalezienie i wybór najbardziej odpowiedniego mieszkania. W książce omówiono krok po kroku kolejne zagadnienia związane z zakupem mieszkania: od odpowiedzi na pytanie "kupić czy wynająć?"...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – ebook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...Data dostępności:
Data publikacji: