agencji
Liczba pozycji: 15
Marketing hotelowy - praktycznie – ebook
Agata Adaszyńska
Książka jest poradnikiem marketingu hotelowego. Jak prowadzić administrację hoteli i innych obiektów noclegowych? Biur podróży, agencji turystycznych oraz innych podmiotów turystycznych w zakresie budowania strategii marketingowej? Jakie są tajemnice prowadzenia profilu i kampanii w social media, e-mail marketingu, kampanii Adwords, PR, copywritingu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się...Data dostępności:
Data publikacji:
Nieruchomości rolne w praktyce notarialnej – ebook
Joanna Mikołajczyk Paweł Księżak Małgorzata Pyziak-Szafnicka Katarzyna Czerwińska-Koral Elwira Marszałkowska-Krześ Fabienne Labelle-Pichevin Andrzej Jan Szereda Dominik Sęczkowski Krzysztof Kurosz Konrad Marciniuk Richard Giesen Patryk Bender Szymon Byczko Paweł Blajer Aneta Suchoń Izabella Gil Jerzy Bieluk
W publikacji dokonano analizy konstrukcji normatywnych ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego po obszernej nowelizacji, obowiązującej od 30 kwietnia 2016 r. Dotyczy ona niemalże wszystkich nieruchomości rolnych w Polsce, a na skutek daleko posuniętej ingerencji administracyjnej w prawo własności, stworzyła zupełnie nową sytuację w zakresie obrotu nieruchomościami rolnymi - wywołując jednocześnie liczne...Data dostępności:
Data publikacji:
Kreacja w reklamie – ebook
Magdalena Sobocińska Ryszard Kłeczek Monika Hajdas
Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego...Data dostępności:
Data publikacji:
Press – e-wydanie – 5-6/2024
PRESS - dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 21,85 zł
Opinie o produkcie23,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,85 zł- Dostęp online PDF
Poprawność językowa w praktyce. Zbiór ćwiczeń – ebook
Katarzyna Burska Bartłomiej Cieśla
Oddajemy do rąk Czytelników zbiór ćwiczeń poświęconych poprawności językowej - książkę pomyślaną z jednej strony jako dydaktyczna pomoc dla nauczycieli podejmujących na lekcjach wskazaną problematykę, z drugiej zaś - jako niewielkich rozmiarów poradnik adresowany do osób, które chciałyby podjąć wysiłek indywidualnej pracy nad zwiększeniem kompetencji językowych. W szczególności mamy na myśli uczniów,...Data dostępności:
Data publikacji:
Biżuteria arabska. Amulety, talizmany i ozdoby – ebook
Jolanta Mikołajczyk
Podążając tropem ewolucji biżuterii arabskiej od czasów Beduinów, możemy zobaczyć, jak zmieniała się na przestrzeni wieków i jakie trendy miały wpływ na jej dzisiejszy kształt i znaczenie. Biżuteria to manifestacja osobowości, identyfikator kulturowy, zabezpieczenie finansowe, sposób podkreślania statusu, przekazywania wiadomości, a nawet ochrony przed złymi mocami. Filigranowe wzory, zawiłe arabeski,...Data dostępności:
Data publikacji:
Narodowe kultury biznesowe i korporacyjne Polski i Ukrainy. Czynniki doskonalenia i integracja międzynarodowa – ebook
Beata Glinkowska-Krauze Iegor Chebotarov Viacheslav Chebotarov Bogusław Kaczmarek
Znaczna część monografii została opracowana w kontekście realizacji przez autorów złożonego projektu badawczego o temacie: „Narodowe kultury biznesowe Polski i Ukrainy: doskonalenie naukowych i praktycznych podstaw współpracy na rynkach europejskich i światowych”; w ramach projektu Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej NAWA oraz Ministerstwa Oświaty i Nauki Ukrainy jako wspólnego polsko-ukraińskiego...Data dostępności:
Data publikacji:
Leksykon prawa morskiego. 100 podstawowych pojęć. Wydanie 2 – ebook
Dorota Pyć Iwona Zużewicz-Wiewiórowska Wojciech Adamczak Magdalena Adamowicz Cezary Łuczywek Justyna Nawrot Małgorzata Anna Nesterowicz Zuzanna Pepłowska-Dąbrowska Monika Tomaszewska Wojciech Rafał Wiewiórowski
100 podstawowych pojęć charakterystycznych dla prawa morskiego i prawa morza. Spośród wielu terminów, które przez wymiar morski często łączą prawo międzynarodowe z prawem krajowym, autorzy wybrali zarówno te o znaczeniu podstawowym dla praktyki stosowania prawa morskiego, jak i te, które stanowią o jego rozwoju. W czasie prac nad drugim wydaniem Leksykonu autorzy zaktualizowali treść haseł oraz zmodyfikowali...Data dostępności:
Data publikacji:
Agencje rządowe jako szczególne podmioty administracji publicznej – ebook
Paulina Bieś-Srokosz
Proces uagencyjniania ( agencification ) administracji publicznej w Polsce rozpoczął się pod koniec lat osiemdziesiątych ubiegłego wieku. Agencje stały się nową formą organizacji administracji publicznej w polskim systemie prawnym. Ich tworzenie wynikało przede wszystkim z potrzeby dostosowania się państwa do nowych zadań publicznych. Agencje powoływane były w celu przeprowadzenia procesów innowacyjnych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozwój zrównoważony obszarów wiejskich na globalnym Południu – ebook
Mirosława Czerny
W monografii przedstawiono koncepcję zrównoważonego rozwoju oraz relacji między nim a rozwojem gospodarczym, polityką, kulturą, dziedzictwem kulturowym i zarządzaniem zasobami oraz omówiono strategie jej wdrażania w rozwijających się krajach Ameryki Łacińskiej. Autorka opisuje programy modernizacji rolnictwa, zmiany funkcjonalne zachodzące na wsi i problemy wynikające z wprowadzania na wieś nowych,...Data dostępności:
Data publikacji: