abc
Liczba pozycji: 5
Ekonomia dla bystrzaków. Wydanie III – audiobook
Sean Masaki Flynn
W prostocie tkwi siła Dowiedz się więcej o dobrych rynkach, złym monopolu i inflacji Zrozum, skąd biorą się deficyt budżetowy i zyski z handlu Poznaj naukę o dobrobycie i rozkwicie gospodarczym W tej książce znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby zrozumieć naszą szybko rozwijającą się gospodarkę, a także podstawy ekonomiczne, które nigdy się nie zmieniają. Jak najlepiej walczyć z ubóstwem?...Data dostępności:
Data publikacji:
Serniki słodkie i wytrawne – ebook
Renata Czelny-Kawa
" „Serniki słodkie i wytrawne” Renaty Czelny-Kawa to książka kulinarna. Znajdziemy tu całą galerię przepisów na serniki słodkie, ale także i na te w wersji słonej. Autorka - od dziecka zakochana w sernikowych słodkościach - raczy nasze oczy sernikami o zaskakujących połączeniach smakowych. Są tu serniki owocowe, kawowe, z kajmakiem, z lawendą, z kasztanami i chilli, cytrusowe, z włoskim...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztokholm Stiega Larssona. Przewodnik śladami bohaterów Stiega Larssona – ebook
Wojciech Orliński
"Sztokholm Stiega Larssona. Fascynujący przewodnik po stolicy (i nie tylko!) Szwecji śladami bohaterów i autora kultowej trylogii Millennium. Dzięki temu tytułowi odkryjesz na nowo Sztokholm, miejsca opisane w powieściach Larssona - i przedstawione w ich ekranizacjach - oraz zobaczysz to, co... nie istnieje. A wszystko w formie pięciu niezapomnianych spacerów - dreszcz emocji gwarantowany! Unikalne...Data dostępności:
Data publikacji:
Warren Buffett i Philip Fisher. Selekcjonuj jak mistrzowie. Ocena firmy 15 kroków – audiobook
Mateusz Sawicki Łukasz Tomys
Gdzie Twoje szanse na awans i podwyżkę są większe? Czy w firmie prowadzonej przez kompetentnych ludzi, której sprzedaż rośnie w tempie 15% rocznie dzięki przewadze konkurencyjnej i unikalnych produktach, czy w przedsiębiorstwie, które nie posiada wspomnianych atutów i pogrąża się w marazmie? Każdy, nawet nie dysponując kapitałem do inwestowania powinien dla własnego dobra poznać mechanizmy rządzące...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: