Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

testy

Liczba pozycji: 18
  • CENA NEXTO

    Testy logiczne – ebook

    Katarzyna Michalec  

    Zbiór testów, często podchwytliwych, skłaniających do logicznego myślenia i pomagających ćwiczyć czytanie ze zrozumieniem. Na każdej stronie znajdują się dwa różnie sformułowane stwierdzenia, ale dotyczące jednego tematu. W obu z nich należy wybrać jedną odpowiedź „tak” lub „nie” i po jej stronie dorysować na obrazku element podany w poleceniu. Każdy obrazek dziecko może w dowolny sposób pokolorować....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 9,45 zł 10,50 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Rachunkowość zarządcza. Zadania i testy – ebook

    Anna Szychta   Justyna Dobroszek   Przemysław Kabalski  

    Publikacja jest integralnie związana z „Rachunkowością zarządczą”, wyd. II rozszerzone i zaktualizowane, autorstwa A. A. Jarugi, P. Kabalskiego, A. Szychty, z 2014 r., i stanowi cenną pomoc w poszerzeniu wiedzy i umiejętności przez osoby zainteresowane problematyką rachunku kosztów i rachunkowości zarządczej/controllingu oraz w kształtowaniu postaw zawodowych i społecznych osób ubiegających się o zatrudnienie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 15,71 zł 17,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,71 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Testy statystyczne w procesie podejmowania decyzji – ebook

    Czesław Domański   Dorota Pekasiewicz   Aleksandra Baszczyńska   Anna Witaszczyk  

    Wiedza statystyczna jest cenna dla przedstawicieli wszystkich zawodów, ponieważ przed podjęciem działań należy najpierw stawiać pytania, a następnie uzyskiwać właściwe informacje. W dzisiejszym świecie istnieje potrzeba myślenia statystycznego. Jesteśmy otoczeni wyzwaniami różnorodnych banków danych, które wymagają coraz lepszych metod statystycznych, algorytmów, modeli systemów przetwarzania. Statystyka...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,68 zł 25,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,68 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Mała księżniczka Frances H. Burnett. Streszczenie, analiza, interpretacja – ebook

    Marta Zawłocka  

    Rzetelne i przystępnie napisane opracowanie lektury, m.in. szczegółowe i obszerne streszczenie, dokładna analiza, charakterystyka bohaterów, przykładowe wypracowania, testy sprawdzające z kluczem. Doskonała pomoc w przygotowaniu do lekcji, testów sprawdzających i prac klasowych. Treść opracowania konsultowana z nauczycielem języka polskiego z wieloletnim doświadczeniem zawodowym.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 4,50 zł 5,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 4,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Lęk off – ebook

    Regine Galanti  

    Czujesz się zakładnikiem swojego lęku i niepokoju? Wydaje ci się, że wiele cię omija? Masz wrażenie, że cały czas stoisz gdzieś na uboczu, zamiast być w centrum własnego życia? Niewielu dorosłych dostrzega, że twoje nastoletnie życie to nie idylla. Wiąże się z nim mnóstwo obowiązków – i to nie tylko tych szkolnych i rodzinnych. Już sam ich natłok bywa trudny do zniesienia, a do tego dochodzą jeszcze...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 25,11 zł 27,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,11 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Nevermoor tom 1: Nevermoor. Przypadki Morrigan Crow. – ebook

    Jessica Townsend  

    „Nevermoor” roztacza przed nami świat niesamowity, zupełnie nowy, magiczny i szalony. Tu tryumfuje wyobraźnia, smaku dodaje wyśmienity czarny humor, a sama Morrigan Crow to godna rywalka dla Harry’ego Pottera! Dawno, dawno temu w zwyczajnym, nudnym świecie żyła sobie pechowa dziewczynka. Urodziła się w pechowy dzień, pod pechową gwiazdą i jedyne, co potrafiła, to przynosić innym pecha. Zdechł ci...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 32,40 zł 36,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,40 zł

    Więcej

    Ocena: 5 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie marką – ebook

    Ryszard Kłeczek   Adam Sagan   Jacek Kall  

    Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas. We współczesnej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,33 zł 50,37 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Podstawy ekonometrii i teorii prognozowania – ebook

    Dorota Witkowska  

    Podręcznik zawiera szczegółowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu klasycznej ekonometrii i teorii prognozy, takich jak: * modelowanie zjawisk gospodarczych (pomiar zjawisk gospodarczych oraz specyfikacja i metody doboru zmiennych do modelu, klasyfikacja modeli ekonometrycznych i występujących w nich zmiennych), * klasyczna metoda najmniejszych kwadratów i jej uogólnienia, * weryfikacja modeli...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,33 zł 50,37 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Wynagrodzenia - praktyczne sposoby rozwiązywania problemów – ebook

    Stanisława Borkowska  

    Jedyna na polskim rynku wydawniczym publikacja pozwalająca prześledzić wszystkie etapy tworzenia oraz usprawniania systemu wynagrodzeń. Zbudowanie systemu wynagrodzeń, który byłby dopasowany do strategii, struktury i kultury firmy oraz skutecznie motywował pracowników, nie jest sprawą łatwą. Nie wystarczy do tego wiedza teoretyczna konieczne są umiejętności praktyczne. Najczęściej zdobywa się je bardzo...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,02 zł 58,91 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,02 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Kreacja w reklamie – ebook

    Magdalena Sobocińska   Ryszard Kłeczek   Monika Hajdas  

    Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 39,95 zł 44,39 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,39 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 18

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA