7 zasad
Liczba pozycji: 5
Kompetencja w publicznym prawie gospodarczym – ebook
Tomasz Długosz
W publikacji omówiono zagadnienie kompetencji w publicznym prawie gospodarczym, podejmując problematykę: kompetencji, jej funkcji i systemowego ujęcia, zasady kompetencyjności, roli kompetencji w interwencjonizmie państwa w gospodarce; kompetencji w świetle takich zasad ustrojowych jak: zasada podziału władzy, zasada pomocniczości, zasada proporcjonalności, zasada praworządności, zasada prymatu...Data dostępności:
Data publikacji:
Basia: Basia i urodziny w muzeum – ebook
Zofia Stanecka
Co ciekawego może wydarzyć się w muzeum? Na przykład urodziny ulubionej koleżanki! To nie żarty. Anielka zaprosiła Basię na swoje urodziny do Muzeum Narodowego! Basia jeszcze nie wie, jak wiele niespodzianek czeka ją na miejscu... Muzeum jest ogromne, pełno w nim kolorowych obrazów i figur. Można je oglądać, ale można też nieźle się bawić podczas warsztatów. Basia jest zachwycona i podobnie, jak inne...Data dostępności:
Data publikacji:
Białe certyfikaty i świadectwa efektywności energetycznej w UE – ebook
Krzysztof Glibowski
Książka jest monografią na temat regulacji dotyczących białych certyfikatów oraz świadectw efektywności energetycznej na tle prawnoporównawczym, obejmującym rozwiązania przyjęte w Wielkiej Brytanii, we Włoszech i we Francji oraz w Polsce. Stanowią one jeden z podstawowych instrumentów osiągnięcia celów obecnie prowadzonej polityki energetycznej w Polsce i UE, w tym w zakresie realizacji nałożonego...Data dostępności:
Data publikacji:
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych – audiobook
Marcin Dąbrowski
Dlaczego projekty (zawsze) są opóźnione i jak temu zaradzić Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: