Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

Składanie zamówienia

do góry

Jak złożyć i opłacić zamówienie?

1. Będąc już na stronie sklepu wpisz w okienko "szukaj" pożądane tytuły lub wybierz interesujące Cię publikacje z poszczególnych kategorii.

2. Kliknij w okładkę wybranego tytułu.

3. Dodaj do koszyka wybraną publikację. W koszyku możesz umieścić dowolną liczbę produktów.

4. Na kolejnej stronie wpisz dane: imię, nazwisko, adres e-mail. Sprawdź e-mail dwa razy zanim złożysz zamówienie.

5. Wybierz formę płatności. Jeżeli potrzebujesz uzyskać od nas fakturę VAT za zakupione produkty, uzupełnij odpowiednie pola.

6. Sprawdź czy wszystkie dane zamówienia są prawidłowe i kliknij w Złóż zamówienie.

7. Opłać zamówienie.

Pocztą e-mail otrzymasz od nas informację z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Gdy tylko wpłynie do nas płatność, system automatycznie wyśle Tobie link do pobrania zakupionych publikacji na podany w zamówieniu adres e-mail.

do góry

Jakie formy płatności są akceptowane?

Za wydania cyfrowe możesz zapłacić wybierając odpowiednie formy płatności:

  • Standardowy przelew bankowy (obsługiwany przez PayU),
  • karta kredytowa,
  • mTransfer - mBank,
  • Płacę z Inteligo,
  • Płać z iPKO,
  • BZWBK - Przelew24,
  • Pekao24Przelew,
  • MultiTransfer - MultiBank,
  • Płać z BPH,
  • Płać z ING,
  • Płać z Nordea,
  • Lukas e-przelew,
  • Przelew z Polbank,
  • Przelew z Millennium,
  • Przelew z Deutsche Bank,
  • Płacę z Alior Bankiem,
  • Płacę z Alior Sync,
  • Przelew z Citibank,
  • Płacę z IdeaBank,
  • Eurobank,
  • Meritum Bank,
  • Przelew z Invest Bank.

Jeżeli chcesz otrzymać fakturę za zakup, zaznacz pole "Wystaw fakturę VAT" w trakcie składania zamówienia.

do góry

Proszę o podanie numeru konta, na który mam wpłacić należność za zakupioną publikację

Nasz system płatności generuje unikalny numer konta dla danego zamówienia bezpośrednio po jego złożeniu i wyborze formy płatności. Po wyborze formy płatności zostajesz przekierowany/a na stronę banku, z którego usług chcesz skorzystać. Dodatkowo system wypełnia formularz przelewu elektronicznego lub blankiet przelewu opłacanego na poczcie lub w banku z opcją wydruku.

Jeżeli złożyłeś/aś zamówienie ale nie opłaciłeś/aś go, złóż zamówienie ponownie. Nieopłacone, poprzednie zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

do góry

PŁATNOŚĆ 1 KLIKNIĘCIEM - Dlaczego z mojego konta została pobrana dodatkowa opłata w wysokości 1 złotego?

Powyższa kwota nie została pobrana, a jedynie zablokowana na Twoim koncie, w celu sprawdzenia czy wpisane dane karty kredytowej są prawidłowe. Jest to standardowa procedura stosowana przez firmy pośredniczące w płatnościach.
1 złoty, o którym mowa, zostanie automatycznie odblokowany na koncie po kilku dniach od chwili wpisania danych karty.
W skrajnych przypadkach może to trwać do 15 dni od momentu opłacenia zamówienia.

do góry

Jak dobrze zabezpieczone są dane i płatności?

Wszystkie Twoje dane jak dane osobiste, adres e-mail oraz numer karty płatniczej są zabezpieczone. 

Połączenia są zabezpieczone certyfikatem SSL GlobalSign (szyfrowane za pomocą klucza o długości 256 bit).

Płatności kartami płatniczymi (kredytowe, przed-płacone [wirtualne]) są obsługiwane przez firmę PayLane, która stosuje jedne z najnowocześniejszych i najlepszych zabezpieczeń obecnych na rynku. Najbardziej podstawowe, ale jednocześnie najważniejsze informacje o bezpieczeństwie w PayLane to:

  • spełnienie najważniejszych standardów bezpieczeństwa w branży: Level 1 PCI DSS,
  • oferuje możliwość stosowania metod 3-D Secure:
    • Verified by Visa,
    • MasterCard SecureCode,
  • gwarancja kodowania SSL wszystkich transakcji.

Poza tym PayLane proponuje również szereg narzędzi pomocnych w przeciwdziałaniu potencjalnym oszustwom, w tym mechanizmy identyfikacji, takie jak:

  • AVS (Address Verification System),
  • GeoIP,
  • CVV2 (Card Verification Value) and CVC2 (Card Verification Code).

Twoje dane i wszystkie inne informacje są bezpieczne!

do góry

PŁATNOŚĆ 1 KLIKNIĘCIEM - Jak dokonać zakupu?

Realizacja zamówienia przy użyciu opcji "kup 1 kliknięciem" jest wyjątkowo prosta. Wystarczy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:

Uwaga!
Aby móc płacić przy pomocy tej formy płatności należy posiadać konto w sklepie Nexto.

Krok 1) Wejdź na stronę sklepu, a następnie wyszukaj interesujący Cię produkt.

Krok 2) Jeśli już jesteś zalogowany, przejdź do kroku 4-tego. W przeciwnym razie na stronie wybranego produktu, z prawej strony możesz dostrzec przycisk "kup 1 kliknięciem" - kliknij w niego, aby przejść dalej.

Krok 3) W tym momencie otworzy się strona, na której należy się zalogować do swojego konta. Powrócisz na stronę produktu.

Krok 4) Tym razem jednak możesz już dostrzec przycisk "Aktywuj zakupy 1 kliknięciem". Aby przejść dalej, kliknij w niego.

Krok 5) Na kolejnej stronie wystarczy wpisać dane karty kredytowej, którą chcesz dokonywać zakupów oraz kliknąć "Dodaj kartę i aktywuj zakupy 1 kliknięciem". Karta zostanie przypisana do Twojego konta.

Krok 6) Po krótkiej chwili oczekiwania otworzy się nowa strona informująca o poprawnie przeprowadzonej aktywacji zakupów 1 kliknięciem.
Po zapoznaniu się z jej treścią kliknij przycisk "Powrót do sklepu", aby powrócić na stronę produktu.

Ważne!
Proszę pamiętać, że funkcje zakupów 1 kliknięciem można zawsze wyłączyć na swoim koncie, podobnie jak zmienić dane karty kredytowej.

Krok 7) Teraz wystarczy już tylko kliknąć przycisk "Kup 1 kliknięciem", a następnie potwierdzić chęć realizacji zamówienia.
W ten sposób zamówienie zostanie zrealizowane, a po chwili otworzy się strona, z której można pobrać zakupiony produkt. Link do tej strony zostanie także wysłany na Twój adres e-mail.

W przyszłości dla zalogowanego klienta zakup sprowadzi się wyłącznie do kroku siódmego (po wyborze interesującej Cię publikacji).

do góry

Płatność kartą kredytową - Jak dokonać płatności?

Aby opłacić zamówienie kartą kredytową wystarczy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:

Krok 1) Wejdź na stronę sklepu, a następnie wyszukaj interesujący Cię produkt.

Krok 2) Na stronie wybranego produktu, z prawej strony, możesz dostrzec możliwość dodania go do koszyka. Kliknij na przycisk "Dodaj do koszyka".

Otworzy się wówczas strona z zawartością koszyka.

Krok 3) Przejdź do następnej strony, klikając przycisk "Dane zamawiającego". W tym i kolejnym punkcie znajdziesz informacje o tym, jak prawidłowo doprowadzić zamówienie do końca, bądź zmodyfikować jego dane.

Krok 4) Gdy znajdziesz się już na stronie z wyborem formy płatności, aby opłacić zamówienie kartą, należy zaznaczyć metodę płatności "Karta kredytowa", a następnie wypełnić wszystkie wymagane pola. Po prawidłowym wpisaniu wszystkich danych, należy kliknąć "Zapłać".

Krok 5) Wówczas otworzy się nowa strona informująca Cię o podsumowaniu zamówienia. Po chwili na Twój adres mailowy zostanie wysłany e-mail z linkiem do strony, z której będzie można pobrać zakupioną publikację.

do góry

Czy mogę złożyć zamówienie kontaktując się z BOK lub za pośrednictwem wiadomości e-mail?

Nie oferujemy obecnie takiej funkcjonalności, aby móc przyjąć zamówienie zgłoszone telefonicznie lub mailowo. Prosimy o złożenie zamówienia za pośrednictwem naszej strony internetowej. W przypadku trudności nasi Konsultanci chętnie pomogą i przeprowadzą Państwa przez cały proces składania zamówienia.

do góry

Jakie produkty mogę zamówić?

Wszystkie produkty oznaczone jako dostępne są możliwe do zamówienia. Proszę jednak pamiętać, że produkty włożone do koszyka nie są automatycznie rezerwowane i mogą być kupione przez innych Klientów.

do góry

Czy mogę połączyć dwa zamówienia lub więcej?

Zamówień nie można ze sobą łączyć. Aby otrzymać wszystkie produkty w jednym zamówieniu proponujemy anulować  złożone zamówienia, które zostały wcześniej złożone.  Następnie proszę złożyć nowe zamówienie na wszystkie interesujące Państwa produkty.

do góry

Dlaczego nie otrzymuję wiadomości systemowych informujących o statusie realizacji zamówienia?

Nasz system wysyła tego typu wiadomości automatyczne, przez co mogą one zostać potraktowane przez program pocztowy jako SPAM. Dlatego proszę sprawdzić taki folder, jak również sugerujemy sprawdzenie innych folderów np. folderu OFERTY, ZAKUPY GRUPOWE. Jeśli wiadomości tam się nie znajdą prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta – tel. +48 22 46 30 066 lub +48 22 46 30 171 w godzinach 8:00-17:00.

Gwarancja satysfakcji

Nowości

  1. 1.Fakty Jasielskie
  2. 2.Podróże
  3. 3.Gazeta Krakowska - Małopolska Zachodnia
  4. 4.Gazeta Krakowska - Podhale
  5. 5.Gazeta Krakowska - Tarnów
  6. 6.Gazeta Krakowska - Nowy Sącz
  7. 7.Nowości Dziennik Toruński
  8. 8.Express Bydgoski
  9. 9.Gazeta Polska Codziennie
  10. 10.NIE

Najchętniej kupowane

  1. 1.Przegląd Sportowy
  2. 2.Kontratyp
  3. 3.Tygodnik Do Rzeczy
  4. 4.Tygodnik Powszechny
  5. 5.Auto Świat
  6. 6.Newsweek Polska
  7. 7.Polityka
  8. 8.Sieci
  9. 9.Architekci zwycięstwa
  10. 10.Gazeta Wyborcza - Warszawa